Huishoudelijk reglement 2024.pdf

Concept huishoudelijk reglement

Voor de ALV van maart 2024 is dit concept huishoudelijk reglement verstrekt aan de leden.
Op de ALV van 16 november 2023 stemden de leden ermee in om met dit concept te gaan werken in het nieuwe tuinseizoen en zo dit reglement te beproeven en uit te laten rijpen.
Op de ALV van november 2024 willen wij graag met u het reglement bespreken en als het kan vaststellen.

Voor het afmaken van het reglement hebben we uw input en commentaar nodig. Alle input van de leden willen we tijdens het komende tuinseizoen verwerken. Graag per mail aan het secretariaat.
Voor de verwerking en de toezegging om te werken aan een zo eenvoudig mogelijk taalgebruik willen we, medio september, de bestaande reglementen commissie uitbreiden met enkele leden. Hiervoor kunt u zich aanmelden.

Namens het bestuur

Bert Floor en Erik van Til